Wednesday 24 August 2011

45. aku punya suka lah!

hai. selamat malam. eh ada ke? salah salah. selamat petang. hee.

ok. sekarang aku tengah busy siap kan FYP ( final year project) subject ETR. Subjek pernigaan. subjek ni sangat-sangat tak kena dengan kos aku ambik kat U. grrrR~ *sape suggest benda alah ni dalam sillibus haaa??*

Jadi entry aku malam ni is about....~~~~...~~~~


Aku yang tengah bergelut dengan emosi. ada orang cop aku as orang yang ada masalah dengan emosi. Emosi tak stabil la, apa benda alah lain, macam-macam. aku nak tegas kan kat sini yang , even aku ada konfik dengan emosi aku ni, aku tak ganggu siapa-siapa pun. aku beremosi sorang-sorang depan PC. status kat FB pun, aku tak paksa siapa-siapa like or comment. nak remove aku as friend pun boleh. aku tak kesah lah. aku ada FB bukan nak bertanding siapa ramai kawan. =.=''

kenapa aku berperang dengan emosi? ok. ni sebab nya, aku mula-mula koya moved on. tak heran sikit pun. tapi hakekat nya, aku heran. yes aku sangat heran. pernah jugak aku koya nak cari lain. nak tu, nak ni. tapi yang tu jugak aku cari last-last. sekarang sejak kuning cair *kod name orang yang sebijik dengan Si gemok aku* mula muncul, asyik tegur. (*aku tak koya kan?) aku jadi tak keruan jap. jap je ok? masa tu je. even sekarang, ada dua tiga ketul makhluk yang nak rapat dengan aku. aku k je. nak kawan kawan boleh. tapi kalau dah:


L : awak, saya mula suka kat awak lah. jom couple.
aku : habes GF awak? nak letak mana? 
L : saya tak heppy dengan dia sekarang ni. tapi dengan awak, saya heppy. saya jatuh cinta dengan awak.
aku : fikir masak-masak la dulu ok?
L : apa kurang nya saya dari Ex awak tu? awak tak boleh terima saya ke? kenapa?
aku *dalam hati* : kalau sekarang ko boleh curang. nanti-nanti pun ko akan curang jugak. GF tu ko akan tinggal sebab aku. habes, nanti ko tinggal aku sebab perempuan lain. please la. hidup ada karma.





 *ayat aku kurang ajar ke? maaf*  =.='' siapa makan cili, rasa pedas.

jadi,kawan-kawan. ayoh la kita berdoa semoga aku jadi kebal. =)