Tuesday 16 August 2011

41. aku suka mereka. anda?

pagi ni aku nak cakap about retiss-retiss yang di gemari. ( penyanyi)

aku tak kenal sangat pelakon sebab jarang tengok TV. HAHA! sounds silly tapi true.
and aku jugak jarang dengar lagu melay-wood, melayu-melayu.nak kata aku berlagak ke? kata la. tapi aku ada sebab. sebab nya ialah korang perasan tak penyanyi melayu ni, asyik nyanyi lagu yang lebeh kurang. putus cinta,putus cinta. rentak pulak tak kena dengan tema lagu. aku tahu bukan senang nak buat lagu. tapi please la.

ok now aku nak bagi tahu kenapa aku suka lagu barat more. sebab mereka buat lagu multi theme. macam-macam lagu ada. aku nak senaraikan pun tak mampu. kang lebam jari ak ni. HAHA!

aku mostly suka lagu yang rancak sebab boleh buat juget juget. paling tak pun boleh buat jerit-jerit.

thanks to Rihanna, Christina Aguilera, Britney Spears, Maroon 5, Glee (masuk bilangan jugak.), lil wayne, Justin bieber, Criss Brown, Rascal flatt, matchbox 20, keane, and many more. :) mostly aku suka lagu lama. evergreen.

readers sekalian, anda macam mana? lagu apa yang korang suka? :)