Wednesday 3 August 2011

36. abang saya suka mata saya.

hehe! selamat pagi. ni entri sebelum pergi kelas. jam 8.26 a.m. sepatut nya, aku dah berdiri teguh depan cermin,make-up segala, dok lilit shawl. tapi hari ni macam tak ada mood pulak. =.=' mood lari ke laut.

ok jap. merujuk kepada tajuk kita pada hari ni, meh aku upload satu gambar.

nampak tak amirul luiz comment apa? haha. dia abang aku.
so, dalam gambar tu mata aku besar. ok. yela. secara live pun, memang mata aku besar. HAHA!. and ada orang suka. aku maseh ada 6minit untuk merapu. cause aku kena iron kain kurung aku ni. kedut sangat dah. lepas subuh tadi iron,pakai,tidur guling-guling. maka kain aku kedut sejuta. bosan weyh! ok tak pe. nanti gap, aku nak update blog rahsia aku. muahahaha. nak jejalan blog aku yang tu/ boleh. tunggu la. ye? aku gerak dulu.


btw, mana Nobita and the geng ek? tak nampak pun kat kolej. huhu~ bila aku tengok Nobita and the geng aku senyum sorng-sorang. tak tahu kenapa. Nobie Nobie. HAHA!