Sunday 7 August 2011

39. Dulu BF sekarang abang.

mulaa-mula aku nak introduce kan insan ni. tadaa~



ok. nama dia GG. or Zizi. nama penuh dia, Mohd Amirul Azizi Ibrahim.
dia di lahir kan pada 15 januari 1989.
nak num. ic dia sekali ke? hahaha
dia orang pure Terengganu.

so, macam mana kami boleh kenal?

err~ kami di takdir kan untuk jumpa di MRSM Kuala Terengganu pada tahun 2006.
hubungan antara kami pada mula nya bukan la macam sekarang - abang adik.
dulu kami sepasang. hehe! *tua punya badan jangan marah ye? ;p

kami berpisah, putus, break off, break up, it's over! haha. awal-awal putus dulu memang aku niat tak nak ada pape lagi dah dengan dia. kecik hati punye pasal. aku tak nak contact langsung. tapi entah macam mana sampai sekarang, aku still berhubung dengan dia. mak dia mak aku jugak. kami keluarga. ^^,

thanks to Zizi jugak la, aku banyak berubah. dari almost 50kg hingga 38kg. ahaha. ye. swear. dulu dia tinggal aku, aku ingat sebab aku gemok dia tak nak.(*yela masa tu ak budak lagi. mana boleh fikir sangat) dulu aku comot sangat. serabai. tapi sekarang aku rasa better sikit dah. aku dah pandai make-up, dress up macam perempuan. dah teenage dah. bukan budak lagi. di sebab kan dia la aku ni memilih sangat bab-bab Boyfie ni.

nak aku upload pic masa kami sepasang dulu? boleh. tapi tunggu la ye? kena mintak izin dia dulu.

so, entri ni khas buat abang kesayangan aku, ZIZi. thank you so much for being by my sides all these time.

masa Ema pergi UiTM hari tu, Zizi spent time dengan Ema and Soiq (*adik baby aku) sampai petang. Zizi dokong Si Soiq yang super-duper berat. Thanks.

Masa Ema putus dengan Afiq, Zizi jadi teman Ema. tempat Ema ngadu. Thanks. Ema tahu Zizi pun kadang-kadang Bizi. tapi Zizi selalu ada masa untuk Ema.


apa yang paling aku ingat about abang aku yang sorang ni ialah 77 & 5131. dia punya otak geliga seyh! tahu kenapa? huruf a b c kan ada 26. so, huruf apa yang ke-7? yang ke-5? yang ke-13? yang pertama? so, sebab tu la. and, "kan sebab mata Ema yang besar tu jugak la buat Zizi jatuh hati kat Ema."

thank Mohd. Amirul Azizi Ibrahim. nanti kirim salam kat Mak ye? ;)

aku juga turut selit kan beberapa keping gambar abang aku ni, yang berjaya aku curi dari FB beliau. jom cuci mata.