Monday 1 August 2011

34. rindu betendang lagi =,=

hai.hai hari ni cuma nak cakap yang tiba-tiba aku rindu ex aku pulak. teringat jaman bersama dulu. yela. kami couple jarak jauh. Kl and Kb tu sangat jauh ok? sekarang cik saffa pun sedang merasa.

kalau dulu, aku lapar, ngidam nak Mc D ke KFC ke, maka si gemok aku tu akan bank-in kan duit supaya aku dapat makan. kira macam belanja la tu. kan? kami makan sama-sama depan WC (web cam). aku teringat satu benda ni. aku berkenan sangat dengan seluar applemint wane hitam. kat Parkson tu ada 2helai je. and saiz aku (25) ada 1 je. so, aku sangat mengade dengan dia. asek cakap je pasal seluar ru. then, satu hari tu dia cakap

'yang,cube cek cimb. papa rasa duit ayang terbanyak la.'

maka aku cek la. ok. memang ada duit yang tak tahu dari mana.

'dah tengok dah? papa rasa ayang dah boleh beli seluar tu kot.dah pegi beli cepat. kang habis.'

terharu aku. haha! maka aku ajak la kawan baik aku mase tu (cik jaja) untuk beli seluar tu.

so, kami memang happy dengan cara ni. full of suprise. even jauh sangat with each other.

ok. now aku teringat pulak peristiwa aku di tipu oleh si gemok.

mula-mula dia cakap dia nak balik KB. aku happy gilee. dah 2bulan tak jumpe, tak date. asek WC je. rindu la jugak kan? dua hari dari tarikh yang dia sepatut nya balik KB dia cakap ada emergency. tak dapat balik. aku sedih gileeee! aku dah beli hadiah nak bagi dia. sedihhh~ malam tu, kazen dia, Kak Mily ajak aku keluar. ok. kazen dia memang sangat baik dengan aku. rapat gilee. aku pun keluar jela. tak suspek apa-apa. make-up tak, lawa-lawa pun tak. memang buruk habis.

ok ni part aku tak leh lupe. bila aku naik MyVi Kak Mily, aku terbau perfume si gemok. ok. aku pelik tapi malas nak layan sebab maybe aku terlalu rindu. zzzzz~*hp vibrate.

'hello,pa'

'haa. ayang kat mana? dah keluar dengan Kak Mily dah ke?'

'a'a. Pa.. rindu.. nape tak jadi balik. lau balik, boleh date taw. ayang rindu papa.'

'sorry la syg. papa ada keje. hurm ayg~~*suara gedik dia yang aku sangat suka.* cbe tengok belakang.'

maka aku jerit kuat-kuat.

PAPA!!!!


dia menyorok kat belakang! betuah punye budak! eeee.


macam tu la hidup aku dengan dia selama 3tahun. rindu seyh!

fyi : aku suka sangat panggil Boyfie aku dengan nama Papa. sweet!



lagu tema hari ni. i miss you papa