Thursday 4 August 2011

37. you make me smile

hari ni aku sangat busy. kelas pukul 8, test pukul 9 ( aku tak study pun. terlupee ada test.),kelas lagi dan lagi up till now. ni baru rest. yang juga bermakna aku baru dapat atas talian ( online ) just now aku bukak FB aku. checked inbox. tadaaa~ you make me smile. ada statement dari someone yang buat aku smile. he's my ex. or I'm his ex? entah. mana-mana pun bole. hee. kami still contact, berkawan, in fact, dia dah jadi family aku pun. a part of my life. mak dia, mak aku jugak. dia abang aku~ weeeiiiyyy~~ (mood=heppy)

so, aku terlupe yang sebenar nya aku down. nak marah kat kawan aku yang sekor ni. huu~ sebab nak marah? biar lah rahsia. ye? tapi nak marah sangat.

dalam pada aku nak marah-marah ni, aku dengar lagu. lagu you make me smile sebab teringat kat Abang aku tu. he always make me smile. I adore him so much. thanks for reading my blogs too 77.

(*77 ialah nama dia. aku tak mintak izin untuk sebut nama dia. so, tak ley sebut. kang dia marah. isu sensitip tu)


owh lagi satu benda. pernah tak aku mention yang kat kolej aku ni ada sorang budak ni muka sangat iras dengan Si Gemok aku? ok. aku belum mention lagi kan? so, a'a. ada. sebijik sebijan. sama! beza dia dan Si Gemok ialah :

1. Gemok aku tak smoking. dia smoking.
2. Gemok aku naik CRV and Atos. dia Kelisa and MyVi.
3. Gemok aku tak kuat bersukan. dia atlet bola sepak kolej.
4. Gemok aku body biasa-biasa je. dia tafff~

ulalalala~~

tu je beza mereka. tadi aku serempak dengan dia. banyak kali ekceli. tapi tak pe. tak ada efek pun. haha!
ok. itu sahaja entri pada tengahari yang panas gilee ni.

so, tu saja entri pada tengah hari yang panas gilee di KB ni. thanks for reading folks~ jumpe di entri lain pulak ye?