Tuesday 6 September 2011

46. kejutan dari KBmall

hai hai. lama dah update blog ni. hee. nak tahu cerita baru about aku? wellaku dah moved on. yeay! hiphip horayy!

ehemhem..

Dear Diary,
last time aku keluar dengan JM (bukan nama sebenar) and Saffa was a blast. aku just gatal tangan nak komen kat Fb dia bila dia cakap bosan. aku ajak JM keluar. and for sure aku ajak BFF a.k.a adik a.k.a kembar siam aku iaitu Saffa supaya ikot aku jugak. =) lucky Saffa setuju nak join. kalau tak aku tak jadi jugak keluar kot.

well, FYI JM ni ialah kawan kepada Ex aku. so, for sure dia akan buka cerita about EX aku tu. which is, aku tak nak dengar people mentioning him in front of me. It hurt and sucks! lega aku bila Saffa ada. dia faham yang aku alergik bila EX EX disebut.

so, dipendekkan cerita. JM ajak kami masuk polaris KBMall. kata nya nak cari cincin for GF dia. aku and Saffa pun tolongla cari kan pattern yang kami rasa cun,cantik dan seerti dengan nya menurut taste masing-masing.

JM setuju dengan Saffa. Maka dia pun sibuk dok cari saiz yang akan padan dengan jari GF dia. aku malas nak tunggu. lagi pun aku bukan ada BF nak pilih-pilih cincin. Saffa dok sebok calling calling Mr. Musang dia. nak beli cincin couple diorang. aku menapak pergi ke bahagian gelang kaki. then JM datang dekat. dia dah siap bayar dah pun. kami pun pergi la makan kat Mc D, main snokkerrr (lucu bila ingat snokkkeerr time nih!)

apa yang lucu pasal snokkerrr ni? dalam tempat snookkeerr tu cuma ada aku and Saffa je (Perempuan) yang lain semua laki. so, semua mata kat aku and Saffa. aku jadi seram sejuk. PEMALU ok? HAHA! JM sebok dok crack jokes.

at the end of the outing time, aku nampak JM bukak plastik cincin yang dia beli tu. aku tanya kenapa nak pakai sekarang,pakai la dengan GF nanti. sarung sama-sama. JM cakap yela. nak pakai sama-sam la ni. then kereta yang kami naik stop depan rumah Saffa. Saffa turun dulu. aku dok cari barang aku. takut terambik barang JM. then JM hulur cincin kat aku. aku terkejut sangat. kata nak bagi GF. apa ni? then dia sarung kat jari aku. aku terkedu. aku mampu kelip mata je. bila bayang kereta JM hilang, aku jerit kuat-kuat dengan Saffa. menangis aku di buat nya.

aku tak pernah fikir yang aku akan dapat cincin dari mana-mana laki selain dari suami aku nanti. sumpah pintu hati aku dah tertutup buat masa ni.

ok ok. the end. aku tak mo komen banyak. tata. see you again .

lots of love,
Emma Noordin.