Wednesday 28 September 2011

49. sakit gigi punya pasal.

hai selamat pagi. sari berita utama. huhu.

ok ok. hari ni aku tak mampu nak jadi pembaca berita sebab sakit gigi. merana weyh!

kesian Bintang.

10.29 pm,
aku : awak, kawan lama kita mesej. saya balas tak pe kan?
bintang : laa. mesej la.
aku : awak, saya baru lepas makan ubat sakit gigi ni. kalau tertidur sorry ye?
bintang : kalau ngantuk, tidur.
aku : awak.... kenapa ni? saya ada buat benda awak tak suka ke? awak macam tak ada mood je.
bintang : eh tak la. saya tengah drive ni. memang la mood terbang terbang. mesti awak ingat saya terasa or merajuk kan? yangg ni.

aku : yela. saya takut juga kalau kalau terbuat benda yang awak tak suka.
bintang : awak mesej la dulu dengan kawan lama kita tu. don't worry. saya tak jeles. saya gentleman.
aku : Tq awak.
bintang : tak kan saya nak halang awak berkawan pulak. betul ni. saya tak marah. pergi la. awak, saya nak sambung drive ni. nanti saya sampai rumah, kita mesej balik ok?
aku : ok wak. drive elok elok.


11.19 pm,

bintang : awak. dah tidur ke?
aku : ..... ( dah tidur ;p )
bintang : jurm. tak balas pun. mesti dah tidur ni kan? call pun tak angkat. takpe la yangg. good night. setakat kita kenal, mesej mesej, awak mesti tidur dulu. huhu. takpe takpe. good night yangg.


-- tamat --

haish. aku lately asyik penat and tertidur awal. kesian dia. ;( huhu. sorry yangg.

aku teringat something.

-- mula --
aku : .. dah lama tak bunga bunga.
bintang : awak nak bunga ke? nanti saya balik, saya bagi bunga banyak banyak. birthday awak 13 bulan 2 kan?

aku : a'a. awak?
bintang : fuhh. lega. saya sehari awal. nanti boleh sambut sam sama. selama ni saya tengok je kawan kawan sambut dengan awek diaorang. tapi saya risau la.

aku : risau kanapa awak? takut tak sampai bulan dua kita dah gaduh ke?
bintang : yela. risau takut awak ada teman lain, takut kita gaduh. bukan senang nak dapat awak. dari zaman sekolah lagi. saya tengok je awak dengan H****. sekolah menegah, awak pergi jauh dari saya. nasib baik ada facebook.

aku : .... ( terkedu ) err. awak jangan risau ok? saya jenis setia. kalau tak, tak kan saya dengan Ex saya sempat sampai 3tahun. kami jauh. macam awak dengan saya sekarang. KL KB. ok mucuk?

bintang ; ok wak.

-- tamat --

haha! so, tunggu jela kehadiran bunga. aku ajak dia datang dinner aku nanti. hopefully dia dapat datang. =)

doa kan kebahagiaan aku dengan dia ye? Thanks korang.