Sunday 25 September 2011

47. hari bosan sedunia.

hai hai. apa apa pun. aku nak upload dulu 1 gambar.

taken on : 25 sept 2011
ok dah. hehe. baju tu, yang kaler hitam bintik-bintik puteh tu aku jahit sendiri. aku tak boleh tidur + stress. so, aku jahit baju 1.

ok. hari ni aku bosan. next paper is on 29 sept. kimia 360 = susah jugak tu. tapi aku maseh dalam zon selesa. hurmm. bosan. =='

aku upload gambar jela ek? tak ada modal nak berjiwang dalam entri ni. next entri kita buat entri jiwang. jap je lagi.


tada. gambar rajah di atas menunjukkan sebiji kek coklat yang diseliputi oleh aising pink perisa stawberry. kek ini dibuat oleh aku sendiri. *ayat skema macam bebudak nak UPSR je. hee! tak pe tak pe. next gambar pleaseeee!



HEHE! ni gambar abang aku, Zizi (bekas bf aku ekceli) bersama adik bongsu aku, Faiq. masa ni aku pergi UiTM Chendering. abang aku study sana *masa tu la. sekarang study Perak pulak. ok. move on to next gambar...


tahan . tahan . ok tak tahan. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhhahaha. ni gambar masa sekolah rendah dulu... aku yang tengah.. duduk.. lucu la.. ok sejujurnya aku memang rabun ayam. dari kecik lagi dah pakai spek. hahaha.

ok dah. aku tak tahan nak gelak. =)