Tuesday 26 July 2011

29. disturbia

disturbia ialah sejenis gangguan minda. hee.

yeke? ok ok. aku pun dilanda penyakit 'disturbia' ni. gangguan minda. huu.

Lame sangat la. ok da update pasal benda mengarut ni. sekarang ni aku dalam satu state yang penuh dengan tanda soal.

ataupun boleh dikatakan transition state. hehe! aku sedang tranform dari Cik Emma yang baik hati, sopan santun (*sopan ke?) kepada...

Cik Emma yang dulu. yang jahat+nakal. i like myself in that way.

nak aku jahat sangat kan? aku baik, ko buat taik. ok fine. ko tak cukup kenal aku lagi. ko tengok la. orang ni, kalau dia nak jadi baik jangan dihalang. kang dia berubah hati, baru ko menyesal. time tu baru ko tahu langit tinggi rendah!

ok la. nak out. nak buat rambut cause aku suka rambut aku sekarang. sangat suka. wangi~