Sunday 24 July 2011

25. yeke?

ni entri ke 25. yeke 25? lost count lah. ok. hari ni aku online tumpang laptop Cik Saffa ku sayang. ngEee~

aku stay rumah sewa dia malam ni. so, aku ada 2 cerita untuk di kongsi. nak tahu? ok.

1. cerita about Putera.

- last time Putera ada 2games. first game dia menang. Yeay~  Tahniah wak.
 Putera juga telah miscalled aku pada satu hari. tengah-tengah malam. ok, aku admit yang aku tak suka sangat. TAK SUKA bila orang ganggu tidur aku. tapi tak tahu la. aku ok je bila dia miscalled hari tu. in fact, aku stay-up sampai pukul 3. =.=' apa-apa pun, thanks Putera for making my life so beatifullll. and you make me missing you each time kita tak mesej. huuu~

ok. next!

2. cerita basi.

- ni cerita yang aku patut rahsia kan. so, aku patut update or tak? kena tanya dia dulu. kang kena marah lagi =.=' sabar ek?


=the end=

so, update untuk hari ni.

aku akan rehat dengan Cik Saffa sepuas-puas hati selaku seorang kakak kepada beliau. <3 you adeks..