Friday 15 July 2011

21. dear diary

Rabu lepas aku di samun. ye. di SAMUN oleh 2 orang mat bangla. Netbook aku di rompak nyee.

sakit hati!

macam mana ia terjadi? hurm. jap nk lukis peta..

so. tadaaa. ni peta nya. hurm. macam ni..

masa tu aku OTW ke bus stand depan SK Padang Garong 1. aku ikut jalan ni sebab nak cepat. bus pukul 5.15 p.m. jam masa tu dah 5 pm. aku duduak depan taska kanak2 masa tu. aku nampak 1 moto yang di naiki 2 orang laki. tiba2 aku dengar moto tu press minyak. mengikut pengalaman aku, kalau nak u-turn, moto kena press minyak. kan?

so aku toleh la. aku nampak laki yang belakang tu turun dari moto and lari ke arah aku. aku pun, " what? aku ke?" aku lari and jerit 'tolong' sekuat-kuat nya. orang tu tarik collar jacket aku. aku rebah telentang. laptop, aku peluk kuat-kuat. laki tu tarik tangan aku. aku kuatkan lari pelukkan aku tu. dia tarik laptop aku pulak. still aku tak lepas. dia mula sepak2 aku. mula2 sepak rusuk aku. aku tak rasa apa-apa. yang aku tahu, aku jerti mintak tolong, aku guna segala ilmu taekwondo aku.

tak payah cakap la, sepak tang tu~ ke apa. laki tu kebal derr. aku dah sepak kuat2 dah. bertalu2 dia sepak aku. member dia yang atas moto tu tarik beg aku. dalam beg ada purse,ic,HP,duit. argh! dua2 aku nak selamat kan. masa aku dok tarik2, aku nampak MyVi and kancil lalu.

malam nanti aku sambung. FYI, tulang dada aku lari dari kedudukan asal. so, aku sekarang dah macam OKU. :'( sakit wehh!