Monday 4 July 2011

12. lonely!

hello. ni entry tengah hari.


sambil-sambil dengar lagu yang tengah kena jiwa ni. lagu akon-lonely. hurmm *mengeluh!


bosan nya macam ni. memory card HP rosak. Dia pulak tahu marah je. ok fine. malas nak mention about you lagi dah. yes saya merajuk. puas hati? saya touching dengan awak. faham?!


nak BRB balik. boleh? possible tak? ok. sangat impossible. argh! lonely! 


sila jatuh tangan kalau awak nak kat saya. wah! ramai nya. haha! gurau je. bosannnn!!


I missed you papa.




Gf baru lelaki di atas, sila jangan serang dia sebab entri ni tak ada kaitan hati pun dengan dia. saya just rindu dia. ok?


well, you hurt me. macam yang aku dah mention earlier. there's no space for mistake. faham la kan? 


lagi sekali, jom tegas kan main point kita. 

there's no space for mistake