Friday 21 October 2011

62. blog ku, cerita ku.

hai. macam biasa. selamat malam. aku hanya berpeluang nak update blog pada malam hari je. hurmmm.

apa khabar? aku? kadang kadang aku sehat. kadang kadang aku tak sehat.

malam ni sambil bertemankan cerita Pirate of the C*** (tak reti eja). ala cerita Jack Sparow tu. ok. so, bettemankan cerita tu, aku on9 kejap and update cerita di beloog aku ni. bagi aku masa untuk fikir kejap ye...

*akutaktahunakberceritapasalapa.


ok. hurm. dah dapat idea. so, aku nak kawen. yeay! tapi tak ada calon. siapa nak jadi calon ??

ehehee.. cerita nya, bapak aku ni hari tu ada buat lawak sarkis (circus).

-- mula--

" Bah, nape baju orang ni hitam je? dia tak de baju kaler lain ke?"
"biasa la tu long. orang bujang, jiwa rock. bini pun tak de lagi."
"laa. cari la bini."
"laong nak jadi bini dia? kalau long nak, abah nak pinang dia. abah gentleman. "

-- maka tamat la dialog antara aku dan ayah aku. lokasi : kedai dobi--

lately, aku asyik rasa nak kawen je. it's not that aku gatal. tapi, aku tak tahan dah hidup macam ni.



THE END.