Sunday 16 October 2011

60. hey hoo

hai. selamat malam. macam biasa. aku baru balik kerja ni. =) penat tapi seronok.

hurmm.. hari ni aku decide untuk bercerita pasal internet kat rumah yang macam kentut. yup! macam hampehhh.

kejap dia nyala kuning kehijauan. which mean, ada connection to the internet. then, bila aku click icon GC (google chrome), dia nyala merah.

merah kat traffic light pun makna nya tak leh jalan kan? so common sense la bro. makna nya tak ada connection la tu. hangin betol aku. huuuuu. baru nak on9. cuci mata. sight-seeing, like soooo annoying gileee bila tiba tiba MERAH. grrrrRRrrr!


ok next.


aku berdoa sangat sangat semoga tuhan bagi aku 1 petunjuk. aku apply uitm sebab nak sama sama dengan gemok. maybe kat U nanti, gemok akan di takel oleh awek lain, tapi tak salah kalau aku harapkan keajaiban kan??

aku apply jugak U lain. tapi... entah.. aku nak dekat dengan Gemok je. hee. ok la. dah lewat. out dulu. love you so much gemok..