Saturday 25 June 2011

6.

hey. hey.


hati aku terluka lagi. ok ni bukan kerana cinta di tolak. tapi kerana aku terlalu protective. aku tak tahu macam mana nak explain. tapi aku protective. bila aku rasa something wrong, aku terus back-out. aku tak mahu hati aku remuk kemudian hari. aku step out tanpa pengetahuan Rhadio. ya. aku kecewakan dia. aku tak punya kekuatan untuk berbicara dengan dia. lagi pun, dia menjauhkan diri dari aku sebelum aku buat keputusan ni. 


hari ni aku ambil keputusan muktamat. aku nak hidup sorang. 


tak nak bercinta serious2. main-main boleh la kot. 


(My advice, jangan jatuh hati dengan aku. jangan teringin untuk cuba bercinta dengan aku kalau tak nak di permain oleh aku )






hati aku dah tertutup untuk cinta. aku dah buat dinding yang cukup tebal untuk benda bernama cinta. 


nak tahu, aku cuma nak tunggu cinta dari dia. kalau ada orang cakap aku ni bodoh aku tak kisah. orang tak rasa apa aku rasa. aku bahagia mencintai dia dalam bayangan macam ni. 


aku menanti hari untuk menatap mata nya buat kali terakhir. sungguh aku merindui dia. sangat merindui dia.