Friday 17 June 2011

2.

aku akan mula bercerita lagi. 14 hb hari tu aku kena pergi seminar keusahawanan di KPTM Bangi.

Bangi ok? which means, KPTM tu dekat sangat dengan KLIUC. which also mean, aku jiwa kacau. *sigh*

sekarang aku dok termenung. aku mesej dia sebab aku nak mintak maaf. aku nak lupakan dia. masa tengah mesej, HP aku mati. habis battery. sampai je KB, aku charge HP aku tu. to be exact, HP yang dia bagi masa aku dan dia still bersama. HP nokia, E71. aku hidup kan. tell you what, dia text macam marah aku tak balas mesej dia. 

" saya tak kisah awak balas mesej saya or tak. saya tak pernah kisah pun."

but then, few hours after that dia missed call. text again. 

" dapat tak mesej saya?"

kalau kena pada korang, apa korang fikir ek?

sekarang ni my new fokus, Mr. Rhadio is on his way to KL. dia ada interview kat sana. dia nak apply jadi pramugara.  

ok. meh aku cerita about who is him. 

Mr. Rhadio is my old schoolmate. masa sekolah dulu aku pernah ada skandal dengan dia. tapi masa tu kami kanak-kanak lagi. dia pindah sekolah apa semua, after 7years baru kitaorang contact again. 

how contact again?

aku memang ada number phone dia. dia pun ada number aku. tapi dia maxis. aku celcom. so, aku ni sangat kedekut. memang aku tak mesej dia la jawap nya. tapi sejak aku rasa braver, aku guna number maxis. I change to maxis just to text him alone. crazy? yes I am.

aku still guna number celcom. tapi jarang. 

ok la. aku rasa aku nak rest jap. jap lagi if aku karat, aku write again. ok?