Saturday 18 June 2011

3.

sejak aku balik dari KL hari tu, dia text aku. hari ni dah banyak dia text aku. why ek agak-agak? dia bagi alasan. konon nya nak aku MMS gambar. nak tengok betol ke aku dah gemok cause he dumped me.  aku stil tak dapat MMS dia. so he text me non stop lagi setakat ni. well. last time aku ada mimpi about this. dalam mimpi yang aku tak ingat begin with what, tiba-tiba aku dok SMS dengan dia.

dia : saya sunyi sekarang.
aku : kenapa pulak? kawan awak kan ramai. girls, boys.
dia : diaorang tak sama macam awak.
aku : cehh! ayat. ingat saya cair ke?
dia : saya serious la awak. awak, mustahil tak untuk kita bersama balik?
aku : eh. bukan saya yang nak perpisahan ni kan?
dia : habis, kalau saya nak kita bersama semula, boleh?

tetttt~ ok. mimpi aku mati di situ gara-gara terkejut alarm HP. dem! I wish I know the ending.

Mr. Rhadio, kenapa awak off kan HP haa? saya risau. tahu tak?! marah ni!